Reklamace

Snažíme se Vám nabízet kvalitní výrobky. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze. Při reklamacích se řídíme Reklamačním řádem.

Jak postupovat při reklamaci

Reklamovat zboží můžete jedním ze 2 způsobů:

Reklamace na prodejně

S reklamací výrobku vám rádi pomůžeme na prodejně. Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku (fakturu).

  1. Vyplňte Průvodní dopis. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
  2. Vytiskněte si vyplněný Průvodní dopis.
  3. Výrobek spolu s Průvodním dopisem a kopií prodejního dokladu přineste na prodejnu.
  4. Před návštěvou prodejny (servisu) výrobek vyčistěte.

Adresa prodejny:
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany
(Po-Pá 8.00-16.30)

Reklamace poštou nebo přepravní službou

  1. Stačí vyplnit Průvodní dopis. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
  2. Vytiskněte si vyplněný Průvodní dopis.
  3. Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte Průvodní dopis a kopii dokladu o koupi výrobku.
  4. Výrobek do servisu zasílejte vyčištěný.

Výrobek zašlete na adresu reklamačního oddělení:
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany